Název:
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Překlad názvu:
Regional brands and their role in the consumer food market
Autoři:
KUČERA, Jaroslav Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na úlohy regionálních značek na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a spotřební chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin.The bachelor work is focused on the tasks of regional brands in the food market. In the theoretical section describes marketing, marketing research, brand, regional brand and consumer behavior. The practical part is focused on a survey by questionnaire. The aim was to discover how ordinary consumers are responding to regional food labeling.
Klíčová slova:
dotazník.; Marketing; regionální značka; značka; brand; Marketing; questionnaire.; regional brand Citace: KUČERA, Jaroslav. Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23744