Original title: Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Translated title: Regional brands and their role in the consumer food market
Authors: KUČERA, Jaroslav
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: brand; Marketing; questionnaire.; regional brand; dotazník.; Marketing; regionální značka; značka
Citation: KUČERA, Jaroslav. Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23744

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-137099


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share