Original title:
Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků
Translated title:
Analysis and evaluation of measuring customer satisfaction
Authors:
BURDOVÁ, Monika Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných nově zrekonstruovaným hotelem, který se nachází v centru malého města Jaroměřice nad Rokytnou a analýza spokojenosti zákazníků hotelu s těmito poskytovanými službami.The main aim of this diploma thesis is based on the analysis of services provided by the newly renovated hotel, which is located in the center of the small town Jaroměřice nad Rokytnou and analysis of the customer satisfaction with these hotel services provided.
Keywords:
customer satisfaction; hotel; quality; questionnaire; service; dotazník; hotel; kvalita; služby; spokojenost zákazníků Citation: BURDOVÁ, Monika. Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23425