Název:
Marketingová komunikace obce
Překlad názvu:
Marketing communication of municipality
Autoři:
ROUDOVÁ, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na marketingovou komunikci obcí se zaměřením na obce malé. V hlavní části práce je zde analyzován současný stav využívání marketingové komunikace u dvou zvolených obcí s následnou komparací a hodnocením jejího využívání. V závěru práce pak popis návrhů a změn (doporučení) pro tyto dvě zvolené obce v oblasti marketingové komunikace.Target of dissertation is assess current condition of marketing communication particular municipality and compare with situaction of marketing communication diferent from municipality. Analysis including describing of two at a time municipality and theirs concrete orientation in a marketing communication. And suggest him improvement in this sphere.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; marketingová komunikace obce; nástroje marketingové komunikace; instrument of marketing communication; marketing; marketing communication; marketing communication in a municipality Citace: ROUDOVÁ, Hana. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23222