Original title:
Marketingová komunikace obce
Translated title:
Marketing communication of municipality
Authors:
ROUDOVÁ, Hana Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce je zaměřena na marketingovou komunikci obcí se zaměřením na obce malé. V hlavní části práce je zde analyzován současný stav využívání marketingové komunikace u dvou zvolených obcí s následnou komparací a hodnocením jejího využívání. V závěru práce pak popis návrhů a změn (doporučení) pro tyto dvě zvolené obce v oblasti marketingové komunikace.Target of dissertation is assess current condition of marketing communication particular municipality and compare with situaction of marketing communication diferent from municipality. Analysis including describing of two at a time municipality and theirs concrete orientation in a marketing communication. And suggest him improvement in this sphere.
Keywords:
instrument of marketing communication; marketing; marketing communication; marketing communication in a municipality; marketing; marketingová komunikace; marketingová komunikace obce; nástroje marketingové komunikace Citation: ROUDOVÁ, Hana. Marketingová komunikace obce. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/23222