Název:
Povědomí o regionální značce
Překlad názvu:
Regional brands awareness
Autoři:
HLAVÁČOVÁ, Nora Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce Povědomí o regionální značce bylo zjistit, jaké je povědomí podnikatelských subjektů daného regionu o regionální značce Šumava - originální produkt.V rámci literární rešerše byly prostudovány informace o dané problematice. Informace byly získány z odborných publikací, periodik, brožur, novin Doma na Šumavě a z webových stránek Regionální rozvojové agentury Šumava. Ve vlastní práci byl proveden sběr primárních dat. Primární data byla získána kvantitativní metodou pomocí dotazníkového šetření. Byl vypracován dotazník, který se skládal z 11 otázek. Osloveni byli podnikatelské subjekty z turistického regionu Šumava, tedy v okresech Český Krumlov, Prachatice, Klatovy a Domažlice. Byli osloveni živnostníci a malí a střední podnikatelé, kteří podnikají nejvíce v oblasti stravování a ubytování, služby a obchodu.The topic for this thesis was Regional Mark Awareness. Its aim was to find out, how aware are entrepreneurial subjects in a chosen region of the Regional Mark Šumava-originální produkt.The first part of my thesis is dedicated to information about the above mentioned topic. Necessary secondary data were obtained from expert publications, magazines, newspaper (especially newspaper called Doma na Šumavě), and from Regional Development Agency Šumava web pages. I gathered primary data in the second part. These data were obtained by quantitative method and a questionnaire was used. The questionnaire consisted of 11 questions and I asked various subjects from Šumava region in districts Český Krumlov, Prachatice, Klatovy and Domažlice. Traders and small and medium entrepreneurs who have business in the area of services and accommodation, in catering, shop services and the last category was other, where asked subjects could write down specific areas of business.
Klíčová slova:
marketing; marketingový výzkum; regionální značka; značka; brand; marketing; marketing research; regional brand Citace: HLAVÁČOVÁ, Nora. Povědomí o regionální značce. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/23175