Original title: Analýza využívání Product Placementu v ČR
Translated title: Analysis of the Aplication of Product Placement in Czech Republic
Authors: PLEVA, Milan
Document type: Bachelor's theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; audiovisual services; business; communication; communications mix; customer; European Union; film; law; legislation; marketer; marketing; marketing tools; media; product; Product placement; promotion; show; television; viewer; audiovizuální služby; divák; Evropská Unie; film; firma; komunikace; komunikační mix; legislativa; marketing; marketingový nástroj; marketér; média; pořad; Product placement; produkt; promotion; reklama; směrnice; televize; umístění produktu; zákazník; zákon
Citation: PLEVA, Milan. Analýza využívání Product Placementu v ČR. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19882

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136442


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2013-01-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share