Název:
Tvorba tematického produktu pro destinaci jižní Čechy
Překlad názvu:
Creation of thematic product for the destination of South Bohemia
Autoři:
Čulíková, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu nového tematického produktu, a to pro destinaci jižní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická část nejprve vymezuje pojmy vztahující se k tematice diplomové práce a zabývá se marketingem destinace a procesem tvorby produktu destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě provedených analýz navržen koncept produktu, jehož smyslem je putování po místech, o kterých se zpívá v jihočeských lidových písních. V závěru jsou predikovány přínosy navrženého tematického produktu a zhodnocen jeho potenciál.The diploma thesis aims at the creation of a new thematic product, namely for the destination of South Bohemia. The thesis is divided into two parts where the theoretical part defines terms related to the topic of the thesis first and deals with the destination marketing and the process of creating tourism destination product. In the practical part, there is, based on performed analyses, designed the product concept, the sense of which is wandering around places which South Bohemian folk songs are about. At the end, the benefits of the designed thematic product are predicted and its potential is evaluated.
Klíčová slova:
destinační marketing; jižní Čechy; tvorba produktu destinace cestovního ruchu; creation of tourism destination product; destination marketing; South Bohemia
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34217