Název: Využití konceptuálních metafor v českém reklamním diskurzu
Překlad názvu: The use of conceptual metaphors in Czech advertising discourse
Autoři: HAPKOVÁ, Klára
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza reklamních textů; kognitivní lingvistika; konceptuální metafora; reklama; reklamní diskurz; advertising; advertising discourse; analysis of advertising texts; cognitive linguistics; conceptual metaphor
Citace: HAPKOVÁ, Klára. Využití konceptuálních metafor v českém reklamním diskurzu. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/22379

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-01-16, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet