Original title: Využití konceptuálních metafor v českém reklamním diskurzu
Translated title: The use of conceptual metaphors in Czech advertising discourse
Authors: HAPKOVÁ, Klára
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; advertising discourse; analysis of advertising texts; cognitive linguistics; conceptual metaphor; analýza reklamních textů; kognitivní lingvistika; konceptuální metafora; reklama; reklamní diskurz
Citation: HAPKOVÁ, Klára. Využití konceptuálních metafor v českém reklamním diskurzu. České Budějovice, 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/22379

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-136152


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2013-01-16, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share