Original title: Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive
Translated title: Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive
Authors: Hadravová, Radka ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Jelínková, Barbara (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační mix. Závěrečná část práce vyhodnocuje celkové výsledky řady, efektivnost jednotlivých nástrojů mediálního mixu a navrhuje doporučení.
Keywords: antiperspiranty; cílová skupina; deodoranty; Marketingová komunikace; mediální mix; reklama; situační analýza

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/17331

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-13301


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share