Original title:
Tvorba komunikačního mixu řady NIVEA Deo sensitive
Translated title:
Communication mix execution of the range NIVEA Deo sensitive
Authors:
Hadravová, Radka ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Jelínková, Barbara (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce představuje produktovou řadu NIVEA Deo sensitive a navrhuje komunikační mix řady s důrazem na média. Zjišťuje její kupní potenciál na základě analýzy trhu deodorantů a z hlediska konkurenční situace na trhu. Součástí práce je i podrobná analýza situace na mediálním trhu a výsledků mediálních aktivit značky NIVEA Deo v předešlém roce. Na základě detailních analýz je pak sestaven konkrétní komunikační mix. Závěrečná část práce vyhodnocuje celkové výsledky řady, efektivnost jednotlivých nástrojů mediálního mixu a navrhuje doporučení.
Keywords:
antiperspiranty; cílová skupina; deodoranty; Marketingová komunikace; mediální mix; reklama; situační analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/17331