Original title: Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
Translated title: Attitudes and buying behaviour of customers of a shopping center
Authors: HOLEČKOVÁ, Michaela
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: attitudes; consumer; customer; marketing research; shopping behavior; shopping center; marketingový výzkum; nákupní centra; nákupní chování; postoje; spotřebitel; zákazník
Citation: HOLEČKOVÁ, Michaela. Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/24193

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-126565


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2012-10-16, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share