Název:
Interní komunikace v bankovní instituci
Překlad názvu:
Internal communication in a bank institution
Autoři:
Zelová, Dagmar ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat interní komunikaci ve společnosti Raiffeisenbank, a.s., identifikovat přednosti a nedostatky a navrhnout opatření k zefektivnění komunikačního procesu mezi cílovými skupinami interní komunikace. Teoretická východiska jsou zpracována s využitím dostupné odborné literatury a internetových zdrojů věnovaných interní komunikaci. Součástí praktické části je vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření uskutečněného mezi vybranými zaměstnanci banky.The aim of this thesis is to analyze the internal communication at Raiffeisenbank a.s., identify strengths and weaknesses and suggest measures to streamline the communication process between the target groups of internal communication. Theoretical bases are prepared using available literature and Internet resources devoted to internal communication. The practical part is to evaluate the results of the survey made among the selected employees of the bank.
Klíčová slova:
interní komunikace; komunikace; personální management; communication; internal communication; personnel management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33854