Název:
Marketingová strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the College of Polytechnics Jihlava
Autoři:
Kopicová, Petra ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této diplomové práce je zpracování návrhu marketingové strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava na základě teoretických poznatků a provedených strategických analýz. Diplomová práce je rozčleněna do dvou částí a tří na sebe navazujících kapitol. První část (1. a 2. kapitola) je věnována vymezení základních pojmů, které jsou nezbytným podkladem pro porozumění navazujícího textu a vymezení základních teoreticko-metodologických východisek pro tvorbu marketingové strategie. Ve druhé části (3. kapitola) jsou provedeny strategické analýzy, které jsou nezbytným podkladem pro vytvářenou marketingovou strategii, jejíž návrh je taktéž součástí 3. kapitoly. Tato část diplomové práce obsahuje vždy samostatné i celkové vyhodnocení provedených analýz, je určena konkurenční pozice vysoké školy, spádová oblast vysoké školy a především silné a slabé stránky školy, její příležitosti a ohrožení. Jelikož se jedná o první strategický počin na Vysoké škole polytechnické Jihlava v oblasti marketingových aktivit, praktická část obsahuje také mnohá doporučení pro management školy.The subject of this thesis is the elaboration of the marketing strategy of the College of Polytechnics Jihlava, based on theoretical knowledge and conducted strategic analyses. The thesis is divided into two parts and three consecutive chapters. The first part (chapter 1 and 2) is devoted to the definition of basic concepts which are necessary basis for the text understanding and follow-up the definition of the basic theoretical and methodological foundations for the marketing strategies creation. In the second part (Chapter 3) the strategic analysis is performed, which is a necessary foundation for creating a marketing strategy, the proposal is also part of the 3rd chapter. There is a separate and overall evaluation of the analyses in this part of the thesis and it determines the competitive position of higher education institution (HEI), HEI catchment area and especially the strengths and weaknesses of the school, its opportunities and threats. Since this is the first strategic step at the College of Polytechnics Jihlava in the marketing activities area, the practical part also contains of many recommendations for the management of the school.
Klíčová slova:
marketing; marketing vysoké školy; marketingová strategie; strategie; marketing; marketing College; marketing Strategy; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33784