Název:
Výzkum požadavků zákazníka a vnímání značek kvality u produktů určených pro děti
Překlad názvu:
Research on customer requirements and perceptions of quality marks for products intended for children.
Autoři:
Andrejsek, Miroslav ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je za pomoci dotazníkového šetření prozkoumat požadavky zákazníků na výrobky pro děti a jejich vnímání značek kvality udělovaných těmto produktům. Výzkum se zaměřuje zjišťování možných změn v nákupním chování rodičů, preferencí zákazníků při nákupech výrobků pro děti, ochoty informovat se o nebezpečných výrobcích a znalostí značek kvality určených pro výrobky pro děti. Výsledky šetření ukázaly, že primárním požadavkem zákazníků na zkoumané výrobky je kvalita. Dále odhalily zájem zákazníků o značky kvality, ale zároveň i jejich nízké povědomí o těchto značkách.The aim of this thesis is to research customers' requirements for products for children and their perception of quality marks awarded to those products. Research focuses detection of possible changes in the shopping behavior of parents, customer preferences when buying baby products, willingness to inquire about dangerous products and knowledge of quality marks for products intended for children. Results showed that the primary requirement of customers for products is quality. Revealed further customer demand for quality marks, but also their low awareness of these marks.
Klíčová slova:
Marketingový výzkum; RAPEX; Výzkum požadavků zákazníků; Značka kvality; Marketing research; Quality mark; RAPEX; Research of customer requirements
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33648