Název:
Marketingové využití sociálních sítí
Překlad názvu:
Application of Marketing on Social Networking Websites
Autoři:
Voves, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Internetové sociální sítě v posledních letech zaznamenaly velký rozmach. Staly se součástí života mladých lidí po celém světě. V současné době zaujímá první místo v oblíbenosti sociální síť Facebook, která čítá přes 300 milionů uživatelů po celém světě. Sociální sítě zároveň nabízejí firmám velmi kvalitní formu prezentace svých služeb. Internetový marketing se na těchto sítích rozvíjí, umožňuje firmám komunikovat se zákazníkem na osobní rovině a zároveň umožňuje virální šíření reklamního sdělení. I v České republice je Facebook nejúspěšnější - počet českých uživatelů již dosáhl hodnoty 1,7 milionu. Správný marketing použitelný na sociálních sítích je v České republice teprve ve svých začátcích a firmy se s tímto médiem zatím začínají učit zacházet.Social networking websites experience a noticeable expansion in the recent years. They became a daily routine for young people around the world. Nowadays, the most popular social networking site is Facebook attaining currently over 300 million users. Networking sites also offer valuable marketing possibilities for companies and for presentation of their services. Online marketing is facing a new development on these websites. It enables the company to communicate with its customers on a more personal level and at the same time supports a viral spreading of a commercial message. Even in the Czech Republic the Facebook is the most visited social networking site -- the number of its Czech users has already reached 1.7 million users. The correct social network marketing in the Czech Republic is in its early beginnings and companies are thus mostly merely getting familiar with it and learn how to use it effectively.
Klíčová slova:
Facebook; Internet; online marketing; sociální sítě; virální reklama; Facebook; Internet; online marketing; social networking; viral marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16508