Název: Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Překlad názvu: Marketing of the music festival Dvořák’s Prague
Autoři: Pavlů, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubíčková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hudební festival; Klasická hudba; Marketing; Marketing v umění; Marketingový výzkum; SWOT analýza; Art marketing; Classical music; Marketing; Marketing research; Music festival; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33388

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124594


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet