Original title:
Kvalita služby v kadeřnictví
Translated title:
Quality of services at the hairdressing
Authors:
Kubešová, Jana ; Kořánová, Helena (advisor) ; Hůlová, Marie (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zaměřuje na kvalitu služeb v kadeřnictví. Vysvětluje základní teoretické pojmy související s tímto tématem (kvalita, služba, kvalita služby, management kvality, metody a nástroje řízení kvality). Dále hodnotí poskytované služby a spokojenost zákazníků v malém kadeřnictví. Hodnocení poskytovaných služeb je znázorněno pomocí Ishikawova a vývojového diagramu. Spokojenost zákazníků je hodnoceno podle údajů získaných z výzkumu.The work focuses on service quality in hairdressing. It explains the basic theoretical concepts relating to this issue (quality, service, quality of service, quality management, methods and tools of quality management). In addition, evaluate the service provided and customer satisfaction in a small hairdressing. Evaluation of services provided is shown through the development and Ishikawa diagram. Customer satisfaction is evaluated according to data obtained from research.
Keywords:
hairdresser´s; quality; service; kadeřnictví; kvalita; služba
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16355