Název:
Kvalita služby v kadeřnictví
Překlad názvu:
Quality of services at the hairdressing
Autoři:
Kubešová, Jana ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zaměřuje na kvalitu služeb v kadeřnictví. Vysvětluje základní teoretické pojmy související s tímto tématem (kvalita, služba, kvalita služby, management kvality, metody a nástroje řízení kvality). Dále hodnotí poskytované služby a spokojenost zákazníků v malém kadeřnictví. Hodnocení poskytovaných služeb je znázorněno pomocí Ishikawova a vývojového diagramu. Spokojenost zákazníků je hodnoceno podle údajů získaných z výzkumu.The work focuses on service quality in hairdressing. It explains the basic theoretical concepts relating to this issue (quality, service, quality of service, quality management, methods and tools of quality management). In addition, evaluate the service provided and customer satisfaction in a small hairdressing. Evaluation of services provided is shown through the development and Ishikawa diagram. Customer satisfaction is evaluated according to data obtained from research.
Klíčová slova:
kadeřnictví; kvalita; služba; hairdresser´s; quality; service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16355