Název:
Postavení čaje na trhu nápojů
Překlad názvu:
Position of tea on the beverage market
Autoři:
Břoušková, Miroslava ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bylo vytvořit práci, která se v teoretické části věnuje charakteristikám čaje obecně, tedy historii, výrobě, účinkům a oblastem pěstování. Část analytická je věnována čajovému trhu v České republice -- franchising, čajovny, dovoz, výroba, spotřeba a závěrečná část zobrazuje výsledek řízeného rozhovoru s majitelem vybrané provozovny.Target of this work was to dedicate the theoretical part to general chaacteristics of tea - history, production, influence on organism and areas of growing. The analytic part is dedicated to tea market in the Czech republic - franchising, tea-houses, import, production and consumption. The last part reflects the result of a guided conversation with an owner of a chosen workroom.
Klíčová slova:
trh; čaj; čajovna; market,; tea; tea-house
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16145