Original title:
Kaufland a jeho přístup k zákazníkům
Translated title:
Kaufland and its access to customers
Authors:
Rokosová, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce pojednává o významu zákazníka pro firmu Kaufland Česká republika. Teoretická část práce obsahuje stručný popis obchodu, maloobchodních jednotek a charakteristiku zákazníka. V praktické části se zaměřuje na firmu Kaufland. Konkrétněji na chod Zákaznického oddělení. V této části rovněž analyzuje určité činnosti Zákaznického oddělení, například počet vyřízených hovorů nebo složení stížností a připomínek.The thesis is focused on the importance of a costumer for the company Kaufland Czech Republic. The theoretical part includes breef description of trade, retail units and characteristics of a costumer. The practical part concentrates on Kaufland as a company, to be concrete on run of Customer department. There is an analysis of a certain activity of customer department as well, for example number of phone calls that has been solved or the consistence of received complaints and suggestions.
Keywords:
Customer; Customer department; Kaufland; Kaufland; Zákaznické oddělení; Zákazník
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16101