Original title:
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Translated title:
Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Authors:
Matoušková, Věra ; Kovář, František (advisor) ; Nováček, Václav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce je věnována problematice strategického managementu Amber Hotelu Vavřinec. Jelikož v současné době hotel nemá vytvořenu žádnou ucelenou strategickou koncepci, rozhodla jsem se touto otázkovou zabývat v rámci diplomové práce. Cílem práce je uvést přehled základních poznatků k problematice strategického managementu a specifikace marketingu v hotelnictví a na základě vlastní analýzy navrhnout strategii pro Amber Hotel VavřinecThesis is devoted for stategic management problems in Amber Hotel Vavřinec. At present time, hotel has no cohereneted strategy and because of this reason, I decided to make it in my thesis. The objective of the work is to show fundamental knowledge of strategic management problems in hotel business and following on analysis propose strategy for Amber Hotel Vavřinec.
Keywords:
hotel business; maketing strategy; strategic planning cycle; hotelnictví; marketingová strategie; strategický plánovací cyklus
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15937