Název:
Dílčí strategie podniku - marketingová, prodejní, obchodní, ekonomická, finanční, personální, investiční apod.
Překlad názvu:
Partial Strategies of an Enterprise - marketing, sales, business, economic, financial, personnel, investment and other strategies
Autoři:
Matoušková, Věra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Nováček, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je věnována problematice strategického managementu Amber Hotelu Vavřinec. Jelikož v současné době hotel nemá vytvořenu žádnou ucelenou strategickou koncepci, rozhodla jsem se touto otázkovou zabývat v rámci diplomové práce. Cílem práce je uvést přehled základních poznatků k problematice strategického managementu a specifikace marketingu v hotelnictví a na základě vlastní analýzy navrhnout strategii pro Amber Hotel VavřinecThesis is devoted for stategic management problems in Amber Hotel Vavřinec. At present time, hotel has no cohereneted strategy and because of this reason, I decided to make it in my thesis. The objective of the work is to show fundamental knowledge of strategic management problems in hotel business and following on analysis propose strategy for Amber Hotel Vavřinec.
Klíčová slova:
hotelnictví; marketingová strategie; strategický plánovací cyklus; hotel business; maketing strategy; strategic planning cycle
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15937