Název:
Znovuzavedení značky Nestlé Ricoré na český a slovenský trh
Překlad názvu:
Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market
Autoři:
Nováková, Eliška ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Chybova, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá znovuzavedením značky Nestlé Ricoré na českém a slovenském trhu. Cílem práce bylo popsat postup budování značky reálně existujícího produktu rychloobrátkového zboží. V teoretické části práce jsem se zabývala analýzou a popisem současné situace značky Nestlé Ricoré. V praktické části jsem pak navrhla optimální strategii revitalizace této značky.This thesis handles the issue of Relaunch of the Nestlé Ricoré brand on the Czech and Slovak market. The aim of this thesis was to describe the process of brandbuilding of the real fast mooving consumer good. In the theoretical part of the thesis I focused on the analysis and description of current situation of Nestlé Ricoré brand. In the practical part I proposed optimal strategy for relaunch of this brand.
Klíčová slova:
Nestlé Ricoré; revitalizace; strategie; značka; brand; Nestlé Ricoré; revitalization; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15851