Název:
Marketing města Rejštejn
Překlad názvu:
Marketing of the town Rejštejn
Autoři:
Hlaváčová, Veronika ; Peková, Jitka (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingem šumavského města Rejštejn. V roce 2007 byl Rejštejnu navrácen status města, což pro něj znamená základní odrazový bod k nastartování socioekonomického rozvoje a k podpoře cestovního ruchu. Marketing představuje prvek řízení města, který může tento rozvoj v Rejštejně podpořit. Pozornost je v práci věnována především detailní analýze dosavadního využívání nástrojů marketingového mixu, jejíž výsledky slouží jako základ pro navržení zlepšení využívání nástrojů marketingového mixu v městě Rejštejn do budoucna.The topic of this thesis is the marketing of the town of Rejštejn in the Bohemian Forest. In 2007, the town regained the status of a town, which could be the first step in restarting socio-economic development and supporting tourism. The thesis focuses mostly on a detailed analysis of the current use of the marketing mix, whose results enable for suggesting future improvements in the marketing of the town of Rejštejn.
Klíčová slova:
marketing ve veřejném sektoru; marketingový mix; městský marketing; Marketing mix; Public sector marketing; Town marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15817