Original title:
Značková stratégia spoločnosti L'ORÉAL na českom trhu
Translated title:
Brand Strategy of L'ORÉAL on the Czech Market
Authors:
Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (advisor) ; Zapletalová, Šárka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Cieľom práce je, po charakteristike všeobecných teoretických východísk, popísať a porovnať stratégie značiek spoločnosti L'ORÉAL na českom trhu a pokúsiť sa o zhodnotenie positioningu a image vybraných z nich, a to prostredníctvom SWOT analýzy. V prvej kapitole práca vysvetľuje pojmy značka a strategické riadenie značky. Druhá kapitola sa zaoberá marketingovou komunikáciou a jej formami. V tretej kapitole je v stručnosti popísaná SWOT analýza a jej význam. Vo štvrtej kapitole je predstavená spoločnosť L'ORÉAL a jej postavenie na svetovom a tiež českom trhu. Posledná kapitola rozoberá značkovú stratégiu spoločnosti L'ORÉAL na českom trhu a podrobne popisuje štruktúru portfolia značiek, ktoré firma v ČR ponúka.Cílem práce je, po charakteristice obecných teoretických východisek, popsat a porovnat strategie značek společnosti L'ORÉAL na českém trhu a pokusit se o zhodnocení positioningu a image vybraných z nich, a to prostřednictvím SWOT analýzy. V první kapitole práce vysvětluje pojmy značka a strategické řízení značky. Druhá kapitola se zabývá marketingovou komunikací a jejími formami. Ve třetí kapitole je stručně popsána SWOT analýza a její význam. Ve čtvrté kapitole je představena společnost L'ORÉAL a její postavení na světovém i českém trhu. Poslední kapitola rozebírá značkovou strategii společnosti L'ORÉAL na českém trhu a podrobně popisuje strukturu portfolia značek, které firma v ČR nabízí.The aim of this bachelor's thesis is to describe and compare individual brand strategies implemented on the Czech market by the company L'ORÉAL, and to attempt to assess the positioning and image of four brands selected from the company's brand portfolio, through a SWOT analysis. The first chapter explains the concepts of brand and brand management. The second chapter deals with the marketing communication and its forms. The third chapter briefly describes the SWOT analysis and its significance. The fourth chapter presents the company L'ORÉAL and its position in the world and in the Czech Republic. The last chapter examines the brand strategy of L'ORÉAL on the Czech market, and describes the structure of the brand portfolio in detail.
Keywords:
brand; marketing; marketing communication; strategy; marketing; marketingová komunikace; strategie; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15735