Original title:
Marketingová strategie značky Rembrandt na českém trhu
Translated title:
Marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market
Authors:
Sarkányová, Veronika ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Brudňáková, Petra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je analýza marketingové strategie značky Rembrandt na českém trhu a návrh možných zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu. Teoretická část vysvětluje marketingový proces, vedoucí k vytvoření a realizaci marketingové strategie. Praktická část nejprve představuje společnost Johnson & Johnson, vlastníka značky, a dále samotnou značku Rembrandt . Následuje analýza trhu, konkurence, spotřebitele a SWOT analýza značky jako kroky nezbytné před samotnou tvorbou strategie. Marketingová strategie značky je popisována z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu,dílčí části obsahují náměty na zlepšení.The goal of this thesis is to analyse the marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market and recommend improvement proposals.
Keywords:
analysis; brand; Johnson & Johnson; marketing mix; marketing strategy; analýza; Johnson & Johnson; marketingová strategie; marketingový mix; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15710