Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky Listerine Smart Rinse
Vávrová, Helena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brudňáková, Petra (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii značky Listerine Smart Rinse a na základě jejího vyhodnocení navrhnout případná vylepšení do budoucna. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá obecnou podstatou marketingu a definicí marketingového procesu. Druhá kapitola řeší značkovou politikou a význam značky v marketingu. Třetí kapitola nabízí základní teoretické přístupy pro formulaci produktové, cenové, komunikační a distribuční strategie, které jsou následně aplikovány v praktické části. Po teoretické části následuje detailní analýza marketingové strategie značky Listerine Smart Rinse z pohledu 4P marketingového mixu. Na základě zjištěných poznatků jsou v poslední kapitole formulována doporučení na vylepšení marketingové strategie do budoucna.
Marketingová strategie značky Rembrandt na českém trhu
Sarkányová, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Brudňáková, Petra (oponent)
Cílem práce je analýza marketingové strategie značky Rembrandt na českém trhu a návrh možných zlepšení v jednotlivých oblastech marketingového mixu. Teoretická část vysvětluje marketingový proces, vedoucí k vytvoření a realizaci marketingové strategie. Praktická část nejprve představuje společnost Johnson & Johnson, vlastníka značky, a dále samotnou značku Rembrandt . Následuje analýza trhu, konkurence, spotřebitele a SWOT analýza značky jako kroky nezbytné před samotnou tvorbou strategie. Marketingová strategie značky je popisována z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu,dílčí části obsahují náměty na zlepšení.
Význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky
Brudňáková, Petra ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Vorlíčková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce pomocí nástrojů marketingového průzkumu odhaluje význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky. Jaký vztah mají mladí spotřebitelé ke kosmetickým přípravkům? Jak vnímají lékárnu, jakožto specifický distribuční článek pro prodej aktivní kosmetiky? Jakým marketingovým nástrojům důvěřují a jaké značky je nejvíce oslovují? Spokojený zákazník a loajální zákazník je ten, kterému se dostává toho, čeho žádá. Cílená marketingová koncepce právě na tento segment bude tedy i díky zvyšující se konkurenci na trhu nezbytná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.