Název: Marketingová strategie značky Rembrandt na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of the Rembrandt brand on the Czech market
Autoři: Sarkányová, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Brudňáková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; Johnson & Johnson; marketingová strategie; marketingový mix; značka; analysis; brand; Johnson & Johnson; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11680


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet