Original title:
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Translated title:
Direct selling as an alternative supply
Authors:
Vislousova, Ekaterina ; Turnerová, Lenka (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.Direct selling - definition, multilevel marketing. Direct selling in companies, direct selling strategies and techniques. Direcst selling in use: Avon Cosmetics, Inc.
Keywords:
direct selling; direct selling strategies; multilevel marketing; etický kodex; prodejní techniky; přímý prodej
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15607