Název:
Přímý prodej jako alternativa nabídky
Překlad názvu:
Direct selling as an alternative supply
Autoři:
Vislousova, Ekaterina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] První kapitola se zabývá přímým prodejem, jsou tam definice, pozitiva a negativa, etický kodex. Druhá část se věnuje přímému prodeji z pohledu firmy a přímého prodejce. Třetí část je zaměřena na praktické využití ve společnosti Avon.Direct selling - definition, multilevel marketing. Direct selling in companies, direct selling strategies and techniques. Direcst selling in use: Avon Cosmetics, Inc.
Klíčová slova:
etický kodex; prodejní techniky; přímý prodej; direct selling; direct selling strategies; multilevel marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15607