Název:
Kvalita produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.
Překlad názvu:
Quality of products supplied by the company Prosport Praha s.r.o.
Autoři:
Čermáková, Alena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kvalitou produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.. Spokojenost zákazníků byla zjišťována formou dotazování. Z důvodu získání přesnějších informací byl průzkum rozdělen na dvě samostatné části. První se týkala zákazníků internetového obchodu a dotazník pro ně byl vytvořen tak, aby zjistil jejich spokojenost s procesem nákupu u společnosti a s kvalitou zakoupených produktů. Druhá část průzkumu byla zaměřena na hlavní činnost společnosti a tou je velkoobchod. Dotazník pro odběratele, kteří u společnosti nakupují, byl zaměřen na zjišťování spokojenosti s prezentačními akcemi, komunikací s dodavatelem a průběhem reklamačního procesu. Po sběru dat následovalo jejich vyhodnocení a byly navrženy změny do budoucnosti, které by měly zaručit větší spokojenost zákazníků společnosti Prosport Praha s.r.o..The aim of bachelor's thesis is to determine the satisfaction of customers with quality of products supplied by the company Prosport Praha s.r.o.. Investigation of customer satisfaction was realized by the questioning. To get more accurate information, this questioning was divided into two independent parts. The first part is oriented on the customers of e-shop Prosportshop.cz and the question-form was created in order to find, how the customers are satisfied with quality of products, that company supply, and with quality of customer service. The second part was related to the customers from business relations, because the main business activity of Prosport Praha s.r.o. is a wholesale. Aim of this part was to find, how this customers are satisfied with regular sales meetings, negotiation and process of warranty claims. Thesis summarizes the collected data and puts forward useful changes for future.
Klíčová slova:
kvalita služeb; kvalita výrobků; outdoorové vybavení; spokojenost zákazníků; outdoor equipment; quality of product; quality of service; satisfaction of customers
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31982