Název:
Marketingové aktivity ve sportu
Překlad názvu:
Activities in sports marketing
Autoři:
Janoušková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Průšová, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce představuje marketingové nástroje, které se využívají ve sportu. V teoretické části je představen marketing, marketingový mix a dále je aplikován teoreticky do sportovního odvětví. V praktické části je aplikován marketingový mix na český fotbalový klub Bohemians 1905, a.s. Je popsán celý marketingový mix této sportovní organizace. Marketingový mix je následně zhodnocen a jsou dána doporučení. Je popsán nabídkový list klubu, jehož prostřednictvím se klub prezentuje před potencionálními partnery. Také se zaměřuje práce na prodej reklamy, a na to jak souvisí úspěšnost klubu s růstem zisku za prodej reklamy.Bachelor document presents marketing activities which are use in sport departments. Theoretic part presents marketing, marketing mix and marketing mix in sport. Practical part is about marketing mix in the czech football club Bohemians 1905, a.s. I evaluate their tools in marketing mix and try to find out some new solutions and give them some new introductions.
Klíčová slova:
marketing; nástroje; sport; activities; marketing; sport
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15459