Název:
Návrh marketingového plánu a marketingové strategie firmy Sabores s.r.o.
Překlad názvu:
Creating Sabores s. r. o. 's Marketing Plan and Marketing Strategy
Autoři:
Šnejdarová, Jaroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Urban, Traian (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je na základě stávající analýzy postavení společnosti Sabores s. r. o. na českém trhu navrhnout vylepšení strategie uvedené firmy. Dále vytvořit marketingový plán pro rok 2012, k čemuž je zapotřebí definovat strategie a cíle firmy, analýza okolí pomocí SWOT a PEST analýzy, návrhy k vylepšení stávající situace a sestavení rozpočtu a systém kontroly dosažení dílčích cílů. Dílčím cílem je vyzdvihnout význam marketingového plánování a marketingu jako takového pro malé podniky, které většinou plánování nepovažují za důležité a jejich majitelé berou plánování jako něco, co je určené pro velké korporace.The goal of this diploma thesis is to create and improve a marketing strategy of a company Sabores s. r. o. according to the current strategy analysis. To create the marketing plan for 2012 can't be set without a proper definition of the company strategy and goals. More analysys are needed to be able to decide which strategy is the best. First of all PEST and SWOT analysis have to be conveyed to be able to define the strategy. Recommendations are proposed for each part of the marketing mix separately.
Klíčová slova:
Marketingový plán; Marketringová strategie; SWOT analýza; Marketing plan; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31898