Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu a marketingové strategie firmy Sabores s.r.o.
Šnejdarová, Jaroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Urban, Traian (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě stávající analýzy postavení společnosti Sabores s. r. o. na českém trhu navrhnout vylepšení strategie uvedené firmy. Dále vytvořit marketingový plán pro rok 2012, k čemuž je zapotřebí definovat strategie a cíle firmy, analýza okolí pomocí SWOT a PEST analýzy, návrhy k vylepšení stávající situace a sestavení rozpočtu a systém kontroly dosažení dílčích cílů. Dílčím cílem je vyzdvihnout význam marketingového plánování a marketingu jako takového pro malé podniky, které většinou plánování nepovažují za důležité a jejich majitelé berou plánování jako něco, co je určené pro velké korporace.
Nadnárodní programy podpory podnikání - vybrané aspekty
Šnejdarová, Jaroslava ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Tato práce se zaměřuje na vybrané aspekty nadnárodní podpory podnikání v České republice. Vzhledem k důležitosti malých a středních podniků nejen v ČR, ale v celé Evropské unii je významná pozornost věnována právě těmto subjektům. První část je teoreticky zaměřena, popisuje situaci a postavení MSP, dělení podniků dle velikosti a snahy o změny jejich přístupu k podporám. Dále je v práci popsána regionální a strukturální politika EU a jednotlivé iniciativy. Další část je věnována operačním programům v ČR a jejich využitelnosti pro podnikatele. Detailněji popsán je jeden program a to ROP NUTS II Jihozápad, který je v práci reprezentován nejen teoretickými poznatky, ale i konkrétním projektem z praxe. Na závěr je zařazena kapitola o podávání žádosti o dotaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.