Original title:
Marketing tanečného klubu
Translated title:
Marketing of a dance studio
Authors:
Adamčiková, Patrícia ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Predmetom bakalárskej práce "Marketing tanečného klubu" je aplikácia teoretických poznatkov z oblasti marketingu, konkrétnejšie marketingu služieb a športového marketingu na zhodnotenie súčasného stavu marketingovej komunikácie konkrétneho tanečného klubu. Teoretická časť taktiež obsahuje samostatnú kapitolu venovanú problematike voľno časových aktivít detí. V praktickej časti je predstavený tanečný klub AT Studio Domino a jeho marketingové aktivity. Súčasťou je aj dotazník zameraný na získanie spätnej väzby od terajších členov klubu.Předmětem bakalářské práce "Marketing tanečního klubu" je aplikace poznatků z oblasti marketingu, konkrétně marketingu služeb a sportovního marketingu na zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního tanečního klubu. Teoretická část obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou problematice volnočasových aktivit dětí. V praktické části je představený taneční klub AT studio Domino a jeho marketingové aktivity. Součástí je i dotazník zaměřený na získání zpětné vazby od nynějších členů klubu.The aim of this bachelor's thesis Marketing of a Dance Studio is to apply theoretical knowledge from the area of marketing, specifically marketing of services and sport marketing, in order to analyse the current state of marketing communication of a particular dance club. The theoretical part includes an independent chapter focused on free time activities of children and youth. In the practical part of the thesis, the Dance Studio ATS Domino is introduced along with its marketing activities. It also contains a feedback form for current members and analysis of their responses.
Keywords:
dance; dance studio; free time activities; marketing; marketing communication; services; sport; marketing; marketingová komunikace; služby; sport; tanec; taneční klub; volnočasové aktivity
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31873