Original title:
Marketingové komunikace Cinema City
Translated title:
Marketing communications of Cinema City
Authors:
Prchlíková, Dominika ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajících marketingových komunikací společnosti Cinema City Czech s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu, zhodnotit a navrhnout možná zlepšení marketingových komunikací do budoucna. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací a popsány jejich jednotlivé formy. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti Cinema City a její SWOT analýzu, analýzu jednotlivých marketingových komunikací společnosti a také zobrazuje výsledky vlastního terénního šetření. V závěru práce jsou na základě mého hodnocení a výsledků terénního šetření navržena možná zlepšení.The bachelor thesis analyses current marketing communications of company Cinema City Czech, s.r.o. The goal of this thesis is to analyse, evaluate and suggest possible improvements of marketing communications in future. The theoretical part of the thesis explains the meaning of marketing, defines the difference of marketing communications and commercial communications and describes its individual forms. The practical part of the thesis focuses on introduction of company Cinema City and its SWOT analyse. It also analyses particular marketing communications of this company and shows results of field survey. At the end of the thesis are suggested possible improvements based on my evaluation and results of field survey.
Keywords:
Cinema City; Marketing; Marketing communications; Cinema City; Marketing; Marketingové komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31867