Název:
Marketingové komunikace Cinema City
Překlad názvu:
Marketing communications of Cinema City
Autoři:
Prchlíková, Dominika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajících marketingových komunikací společnosti Cinema City Czech s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu, zhodnotit a navrhnout možná zlepšení marketingových komunikací do budoucna. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací a popsány jejich jednotlivé formy. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti Cinema City a její SWOT analýzu, analýzu jednotlivých marketingových komunikací společnosti a také zobrazuje výsledky vlastního terénního šetření. V závěru práce jsou na základě mého hodnocení a výsledků terénního šetření navržena možná zlepšení.The bachelor thesis analyses current marketing communications of company Cinema City Czech, s.r.o. The goal of this thesis is to analyse, evaluate and suggest possible improvements of marketing communications in future. The theoretical part of the thesis explains the meaning of marketing, defines the difference of marketing communications and commercial communications and describes its individual forms. The practical part of the thesis focuses on introduction of company Cinema City and its SWOT analyse. It also analyses particular marketing communications of this company and shows results of field survey. At the end of the thesis are suggested possible improvements based on my evaluation and results of field survey.
Klíčová slova:
Cinema City; Marketing; Marketingové komunikace; Cinema City; Marketing; Marketing communications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31867