Název:
Uplatnění sociální stratifikace v marketingu
Překlad názvu:
The application of social stratification in marketing
Autoři:
Gorokhova, Anastasia ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zjistit informace, které jsou použitelné pro segmentaci trhu s využitím segmentaci trhu jako segmentačního kritéria. Teoretická část pojednává o sociální stratifikaci, životním stylu a segmentaci trhu. Pro praktickou část jsou využity výstupy z projektů NetMonitor společnosti MEDIARESEARCH, LifeStyle 2010 od společnosti TNS AISA a statistické údaje, na jejichž základě navrhují možné modely segmentace trhu.The aim of this Bachelor thesis is to determine information, which can be applicated for Market Segmentation, using social stratification as a segmentation criterion. Theoretical part describes social stratification, life style and market segmentation. Practical part uses statistical data and data from projects: NetMonitor from MEDIARESEARCH and LifeStyle 2010 from TNS AISA. Possible models of market segmentation are proposed basing on this data.
Klíčová slova:
Segmentace trhu; Sociální stratifikace; Životní styl; Life style; Market segmentation; Social stratification
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31854