Název:
Návrh marketingové strategie pro bio-pekárnu Kolinger
Překlad názvu:
Design of a marketing strategy for a bio-bakery Kolinger
Autoři:
Kolinger, Adam ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je navrhnou "na zelené louce" strategický marketingový plán pro pekárnu Antonín Kolinger ASON, která nikdy dříve s marketingem nepracovala. První kapitola obsahuje teoretické znalosti z oblasti marketingu, které jsou potřeba pro navržení kvalitního strategického marketingového plánu. Druhá kapitola potom shrnuje dosavadní působení pekárny a představuje můj vlastní návrh mise, vize a globálních firemních cílů. V třetí kapitole se zabývám návrhem marketingových cílů, definicí strategie a představením marketingového mixu. Vše je na závěr shrnuto do přehledných akčních kroků.The focus of the thesis is on designing a completely new and also first strategic marketing plan for a bio-bakery which has never worked with marketing before. The first chapter is about marketing in general and about marketing instrument which are needed for designing a quality strategic marketing plan. The second chapter summarizes historical information about the bakery and introduces mission, vision and global company goals, designed by me. The last chapter focuses on new marketing goals and strategy with appropriate marketing communication mix. That all is summarized in simple action steps
Klíčová slova:
Kolinger; marketingová strategie; pekárna; plán; bakery; bio; design; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31838