Název:
Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza
Překlad názvu:
Analysis of the election campaign and marketing communication of JUDr. Katarína Macháčková to the post of mayor of Prievidza
Autoři:
Švarcová, Alžbeta ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca "Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza" nahliada na danú tematiku z dvoch pohľadov, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tieto dve disciplíny zvyknú často splývať. Preto sa v prvej, teoretickej, časti práce budeme zameriavať na zasadenie potrebných pojmov do teoretického kontextu a určíme si tak tenkú hranicu medzi politickým a klasickým marketingom. Objasníme si pojmy, ktoré využijeme v praktickej časti práce. Druhá, praktická, časť sa zameriava už na špecifickú aplikáciu jednotlivých marketingových stratégií na kampaň JUDr. Kataríny Macháčkovej. V závere zhŕňam nadobudnuté poznatky a navrhujem odporúčania ďalších možných spôsobov marketingovej komunikácie.Bakalářská práce "Marketingová komunikace a analýza volební kampaně JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky města Prievidza "nahlíží na danou tematiku ze dvou pohledů, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tyto dvě disciplíny zvyknou často splývat. Proto se v první, teoretické, části práce budeme zaměřovat na zasazení potřebných pojmů do teoretického kontextu a určíme si tak tenkou hranici mezi politickým a klasickým marketingem. Objasníme si pojmy, které využijeme v praktické části práce. Druhá, praktická část se zaměřuje už na specifickou aplikaci jednotlivých marketingových strategií na kampaň JUDr. Kateřiny Macháčková. V závěru shrnuje nabyté poznatky a navrhuji doporučení dalších možných způsobů marketingové komunikace.Bachelor thesis "Analysis of the election campaign and marketing communication of JUDr. Katarína Macháčková to the post of mayor of Prievidza" focuses on the given topic from two different perspectives, theoretical and practical. Political marketing has often features of traditional marketing, so people usually do not see the differentiate between them. Therefore in the first part, thesis focuses on setting of the necessary concepts into theoretical context and determines the fine line between political and traditional marketing. This part also explains definitions and terms used in the practical part. The second, practical part analyze on the specific application of different marketing strategies, which were used in the campaign of JUDr. Katarína Macháčková. The conclusion summarizes the lessons and recommends other possible ways of marketing communication.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; Politický marketing; volební kampaň JUDr. Kataríny Macháčkovej; election campaign of JUDr. Katarína Macháčková; marketing communication; Political marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31817