Název:
Analýza nabídky cestovních kanceláří do vybrané destinace - Turecko
Překlad názvu:
Analysis of the supply of travel agencies in relation to chosen destination - Turkey
Autoři:
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Gloserová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje nabídku vybraných českých cestovních kanceláří vzhledem k destinaci Turecko. Cílem práce bylo sestavit určitý manuál pro nově vzniklou cestovní kancelář, která by se touto diplomovou prací mohla inspirovat a zjistit, jaké marketingové nástroje použít pro svůj vstup na trh. První kapitola je teoretická a jsou zde vysvětleny základní pojmy, které jsou dále použity v práci. Následující kapitola představuje danou destinaci a třetí kapitola obsahuje již samotnou analýzu. Poslední kapitola srovnává a zhodnocuje všechny nástroje vybraných cestovních kanceláří.Diploma thesis analyzes the supply of chosen Czech travel agencies in relation to destination Turkey. The aim of the thesis was to create a certain manual for the newly formed travel agency, which would inspire by this thesis and would find out, which marketing tools are suitable to use for its enter to the market. The first theoretical chapter is dedicated to explanation of basic terms, which are used in the thesis. The next chapter presents the destination and the third chapter contains the analysis. The last chapter compares and evaluates all tools of the selected travel agencies.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; marketingové nástroje; nabídka cestovní kanceláře; Turecko; marketing tools; supply of travel agency; travel agency; Turkey
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31765