Název:
Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG
Překlad názvu:
Recruitment and selection of Sales Representatives in the company in the FMCG sector focusing on the methods of Assessment Centre
Autoři:
Hrdinová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je navržení kompetenčního modelu pro Assessment Centre ve výrobní společnosti působící v oblasti FMCG. K prověření vybraných kompetencí je využito dotazníkové šetření, jak u obchodních zástupců samotných, tak i u jejich přímých nadřízených. Dalším cílem je navržení několika modelových situací, u kterých je možné sledovat u uchazečů projevy chování, jednotlivé dovednosti, znalosti, zkušenosti a další kompetence, jež jsou potřebné k efektivnímu plnění úkolů na dané pracovní funkci obchodního zástupce. První dvě kapitoly bakalářské práce jsou zaměřeny na teoretickou část metody Assessment Centre a jejího efektivního využití. Další kapitoly popisují společnost působící v oblasti FMCG, analýzu pracovního místa obchodního zástupce, tvorbu kompetenčního modelu a tři modelové situace -- hraní rolí.The aim of this Bachelor`s Thesis is to design the competency model of the method Assessment Centre in the company in the FMCG sector. The questionnaire of Sales Representatives and Area Sales Managers is used for screening of their competence. The second aim of this thesis is to design a few model situations, which show behaviour, skills, knowledge, experience and other compentence of Sales Representatives. The theoretical part is included in the first and the second chapter of the Bachelor`s Thesis. It describes the method of Assessment Centre and its efficient use. There are chapters which introduce the FMCG company, the analysis of position, the process of designing competency model and three model situations - role plays.
Klíčová slova:
Assessment Centre; kompetenční model; modelová situace; obchodní zástupce; Assessment Centre; competency model; model situation; sales representative
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31751