Název:
Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Překlad názvu:
Renewed czech retro brands and their consumer perception
Autoři:
Ševčík, Josef ; Říha, David (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá obnovenými českými retro značkami a tím, jak jsou vnímány spotřebiteli. Teoretická část definuje pojem retro v souvislosti se značkou a představuje příběhy takových značek na českém trhu. V praktické části je pak analyzován výzkum formou focus group, který zkoumá vnímání těchto značek spotřebiteli napříč věkovými kategoriemi. Cílem celé práce je zmapovat fenomén retro na českém trhu a zjistit, jak je vnímán spotřebiteli vzhledem k věku a výrobkové kategorii.This thesis deals with the renewed Czech retro brands and how they are perceived by consumers. The theoretical part defines retro in relation to the brand and it is representing stories of such brands on the Czech market. In the practical part there is a research by form of focus group analyzed, which examines consumer perception of these brands across all age categories. The aim of this thesis is to explore the phenomenon of retro on the Czech market and see how it is perceived by consumers due to age and product category.
Klíčová slova:
obchodní značka; obnovené české retro značky; retro; retro marketing; vnímání spotřebiteli; Consumer perception; Renewed czech retro brands; Retro; Retro Marketing; Trademark
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31690