Název:
Vliv finanční krize na objem reklamních výdajů
Překlad názvu:
The influence of the financial crisis on advertising expenditure volume
Autoři:
Michalcová, Anna ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce je analyzovat možný vliv finanční krize na objem reklamních výdajů. První část práce srovnává několik příkladů teoretických pohledů na ekonomii reklamy. Analytická část práce zkoumá dopad finanční krize na reklamní výdaje. Analýzu jsem provedla na příkladu České republiky a USA, kde bylo možné tento vliv pozorovat dříve. V závěrečné části obeznamuji se situací několika firem a hodnotím, zda finanční krize jejich reklamní výdaje ovlivnila.The main objective of my bachelor thesis is to analyze the possible influence of the financial crisis on advertising expenditures. The first part of the thesis compares several examples of theoretical approaches to the economics of advertising. The analytical part of the thesis investigates the impact of the financial crisis on advertising expenditures. I have performed the analysis on the example of the Czech Republic and USA, where it was possible to observe such an influence in advance. In the final part I apprise of a situation in several companies, and evaluate whether the financial crisis has affected their advertising expenditures.
Klíčová slova:
finanční krize; krize; marketing; reklama; reklamní výdaje; advertising; advertising expenditures; crisis; financial crisis; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15421