Název:
Marketingová komunikace B2B. Projekt pro značku Motrio.
Překlad názvu:
B2B Marketing Communication for the brand Motrio
Autoři:
Lukašík, Tomáš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Solničková, Blanka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Značka Motrio označuje brand neoriginálních náhradních dílů, jenž spadá do portfolia společnosti Renault Group a který v posledních letech ovlivněných především finanční krizí zaznamenává úspěch v mnohých zemích Evropy právě kvůli svému konceptu nízkých cen.Cílem této práce je stanovení optimální marketingové B2B komunikace značky Motrio směrem k nezávislým servisům v zemích regionu střední Evropy, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko a Maďarsko, a to na základě marketingové analýzy regionu.Motrio is a brand of non-original spare parts, that belongs to the Renault Group portfolio and that is successful within few last years which are influenced by the economic crisis. The concept is based on the low price offer of the spare parts. The object is to create an optimal marketing B2B communication for the Motrio brand in the R3 site (independent services) in the region of Middle Europe (Czech republic, Slovakia and Hungary).
Klíčová slova:
B2B; marketingová komunikace; Renault; B2B; marketing communication; Renault
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31450