Original title:
Marketingová strategie zaměstnaneckých programů ve společnosti Telefónica Czech Republic,a.s.
Translated title:
Marketing strategy of employee programmes in Telefónica Czech Republic, a.s.
Authors:
Bestová, Adéla ; Postler, Milan (advisor) ; Khelerová, Vladimíra (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce obsahuje popis specifik marketingu služeb a marketingových strategií z hlediska teorie. Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. včetně doporučení do budoucna. Práce se dále zabývá situační analýzou a popisem konkurenčního prostředí. Důležitý je i popis trhu telekomunikací a ekonomické situace v ČR.This thesis describes the specifics of marketing of services and marketing strategies in terms of theory. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of Telefónica Czech Republic, a.s. including recommendations for the future. It also focuses on situational analysis and description of the competitive environment. A development of the telecommunications market and economic situation in the country is mentioned as well.
Keywords:
marketing of services; marketing strategy; situational analysis; marketing služeb; marketingová strategie; situační analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31144