Název:
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Překlad názvu:
Quality of customer care in B2C in FMCG in the Czech republic
Autoři:
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.The diploma thesis describes current situation of customer care in FMCG with focus on supermarkets, shops and restaurants. The thesis is based on research of customer satisfaction with current situation and proposal for improvement. Proposal is described in theoretical way and suppported by implementation on the concrete company.
Klíčová slova:
FMCG; péče o zákazníka; spokojenost zákazníka; customer care; customer satisfaction; FMCG
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30946