Original title:
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Translated title:
Quality of customer care in B2C in FMCG in the Czech republic
Authors:
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (advisor) ; Müllerová, Jana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.The diploma thesis describes current situation of customer care in FMCG with focus on supermarkets, shops and restaurants. The thesis is based on research of customer satisfaction with current situation and proposal for improvement. Proposal is described in theoretical way and suppported by implementation on the concrete company.
Keywords:
customer care; customer satisfaction; FMCG; FMCG; péče o zákazníka; spokojenost zákazníka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30946