Název:
Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Secondary School Ceske Budejovice
Autoři:
Lundáková, Kateřina ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním tématem diplomové práce je marketingová komunikace českobudějovického Gymnázia olympijských nadějí. První část práce je věnována teorii, která je zaměřena převážně na komunikační mix školy, image školy a marketingovou strategii. Dále práce představuje dosavadní marketingové aktivity gymnázia, popisuje provedenou SWOT analýzu a zachycuje realizaci dotazníkového průzkumu a jeho následné vyhodnocení. Těžištěm práce je návrh konkrétní marketingová strategie pro GON, která vychází z výsledků provedených analýz.The main topic of this thesis is marketing communications of Gymnasium Olympic hopes in České Budějovice. The first part deals with the theory, which is focused on school communication mix, the school's image and marketing strategy. Then this thesis present actual marketing activities of school, describes the SWOT analysis and shows realisation of questionnaire survey and its post evaluation. Heart of the thesis is proposal of specific marketing strategy for GON, which is based on the results of the analyzes.
Klíčová slova:
image školy; marketing školy; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový výzkum; SWOT analýza; marketing communication; marketing of school; marketing research; marketing strategy; school image; SWOT analyse
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30823